Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145 2.0 т.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Този с металния капак е CF1 мотора. Мисля, че имаше разлика в работата на свещите между CF1 и CF2, едния работеше с малка и голяма свещ едновременно, докато другия палеше малката на единия цилиндър и голямата на другия. Тъй че разликата определено има
    само че, не знам колко е по-здрав .Според мен все тая... най-добре да гледа екземпляра да е запазен като цяло и ако може с проследима история на обслужването до момента, а не толкова дали е CF1 или CF2.
    Че иначе метални, пластмасови... ако е родилка ще е кофти късмет
    Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 13:26.
    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
    Alfa Romeo 156 2.0 TS

    рейтинг фотографов

    Comment


    • #32
      Колеги, в тази тема мисля, че е удачно да ви споделя и помоля за съвет. В момента съм с 1.4 TS 98-ма. В процес на събиране на кинти съм и планувам да продам сегашната си красавица и също и аз да се оженя за едно QV. Имам човек който редовно вкарва с автовоз от други държави коли. Като съм махнал сегашната и имам достатъчно пари мисля да му поръчам да ми намери едно QV. Гледах в германското mobile за 944 euro или паунда не си спомням точно 2000г. QV новия facelift, кръглите халогени. Червена лъскаше боята пастирана поне няколко пътя. Естествено понякога външния вид лъже, но на снимка само толкова се вижда. Всеки който съм попитал ми казва, че имам ли възможност е по-добре от чужбина да си вкарам кола. Вие как мислите? И ако поръчвам на моя човек да държа ли кой мотор да ми търси CF1 или CF2 ???
      Alfa 156 1.8 TS 98г.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от indig0 Покажи съобщение
        Колеги, в тази тема мисля, че е удачно да ви споделя и помоля за съвет. В момента съм с 1.4 TS 98-ма. В процес на събиране на кинти съм и планувам да продам сегашната си красавица и също и аз да се оженя за едно QV. Имам човек който редовно вкарва с автовоз от други държави коли. Като съм махнал сегашната и имам достатъчно пари мисля да му поръчам да ми намери едно QV. Гледах в германското mobile за 944 euro или паунда не си спомням точно 2000г. QV новия facelift, кръглите халогени. Червена лъскаше боята пастирана поне няколко пътя. Естествено понякога външния вид лъже, но на снимка само толкова се вижда. Всеки който съм попитал ми казва, че имам ли възможност е по-добре от чужбина да си вкарам кола. Вие как мислите? И ако поръчвам на моя човек да държа ли кой мотор да ми търси CF1 или CF2 ???
        CF1 се монтира до 97-ма май. Ако търсиш 2000+ година, няма да е с този мотор.
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          CF1 се монтира до 97-ма май. Ако търсиш 2000+ година, няма да е с този мотор.
          Ааа ясно ... мерси колега.
          Alfa 156 1.8 TS 98г.

          Comment


          • #35
            Лично аз съм се спрял на екземпляр преди фейслифта и е със стария мотор.Някой може ли да ми каже тоя мотор има ли белези или е като Фиата,зацепването на ангренажа да става с пети.Иначе за баланс валовете аз мисля(ако взема алфата) да си карам с тях,въпреки,че ремъка им е 50лв.Знам,че могат да се изолират,но мисля всичко да си е наред по колата.
            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

            Comment


            • #36
              Да изразя и моето мнение като бивш собственик на 145 QV.
              Първо-това е единствената кола от всички които съм имал
              или карал и не мозах да уморя.Карах я 5г.само
              ръчки,дръпки и т.н.,после си я продадох с перфектен двигател(знаете на части замина).

              Второ-това е една от малкото коли които от първия до последния ден ми правиха кеф да я карма.
              А това че половината нови абтомобили не вазат пред тоя
              модел на алфа е др. въпрос.
              Страшно динамичен,пъргав и стабилен автомобил за смешна цифра пари.В класа си за мен е най-доброто
              от старите автомобили.

              Трето-подръзката на тая кола е смешна(влезте в другите форуми да видите др.марки автомобили с какви пари се
              поддързат-АУДИ,BMW,МЕРЦЕДЕС,ВОЛВО,ХОНДА и др).
              Повечето скъпи части са консуматив,а в България
              много не обичаме да даваме пари за такъв тип консумативи.
              Сменени едникратно(ламбди,дебитомери и прочее)
              забравяш за тея части.

              п.с.
              Всеки който се насочи към този модел нека да не се
              замисля.Няма човек който да съм го повозил или дал да
              покара и да не се е изкефил максимално.
              Last edited by nikolai_145_qv; d.m.y г., 08:44.

              Comment


              • #37
                Има една доста читава в Габрово син металик кожен салон,на мой познат е иска да я сменя защото количката на малкия трудно се събира!Ако искаш да я видиш това е http://www.cars.bg/u724297

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от hamoto Покажи съобщение
                  Има една доста читава в Габрово син металик кожен салон,на мой познат е иска да я сменя защото количката на малкия трудно се събира!Ако искаш да я видиш това е http://www.cars.bg/u724297
                  Благодаря колега,но за сега съм на мерил екземпляра.За сега,както ме посъветваха колегите ще наблегна на моторите преди фейслифта,вече ако нещо се обърка тогава ще гледам и за 155 коньовата версия.
                  Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                  Comment


                  • #39
                    Интересен екземпляр наистина - за първи път виждам такъв салон и такива джанти с 4 дупки...
                    Вътре обаче е фейс, а броните не са...
                    Двигателя трябва да е с пластмасовия капак CF3...

                    Comment


                    • #40
                      За кой вътрешен фейслифт говориш ?
                      Защото колкото успях да видя вътре не е с ринговете на километража и по духалките.
                      Ако мога да го нарека така, това е фейслифт 1 (новото табло без рингове).
                      В тоя случай броните си съответстват на интериора.
                      Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от diapper Покажи съобщение
                        За кой вътрешен фейслифт говориш ?
                        Защото колкото успях да видя вътре не е с ринговете на километража и по духалките.
                        Ако мога да го нарека така, това е фейслифт 1 (новото табло без рингове).
                        В тоя случай броните си съответстват на интериора.
                        Колко версии има на фейслифта? Аз дори не съм виждал толкова тъмен заводски салон.

                        Comment


                        • #42
                          Ще ги подредя така както са излезли на пазара :
                          1. Старото табло (боксерите ,първите QV,ti и TD)
                          2. Новото табло,без ринговете и преди външния facelift (Twin Spark,QV,ti и TD)
                          3.Новото табло + хромираните рингове + външния facelift ( Twin Spark,QV,ti,JTD)
                          Има и нещо като "междинни версии" те са с пластмасовия капак на двигателя,визия по т.2 и циферблата на километража е различен.
                          Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                            Колко версии има на фейслифта? Аз дори не съм виждал толкова тъмен заводски салон.
                            Корите на вратите със сигурност не са заводски, защото заводската кожа на вратите е с 3 червени шева
                            Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                            Comment


                            • #44
                              Виж ти какво било Явно показаната е т.2

                              Колегата ако не е заклет бензинджия, му препоръчвам да пробва и JTD версията с направените задължителни подобрения... доста са приятни
                              Last edited by DMS; d.m.y г., 13:01.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                                Виж ти какво било Явно показаната е т.2

                                Колегата ако не е заклет бензинджия, му препоръчвам да пробва и JTD версията с направените задължителни подобрения... доста са приятни
                                Благодаря колега,но задължително искам бензин и точно КуВе.Ако беше друго щях да си карам Фиатчето.
                                Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                                Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                                Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                                Comment

                                Working...
                                X